"su - kolejne starcie" - już w kinach ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 17 Paź 1998, 14:39:31 CEST

On Sat, 17 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sat, 17 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> [..]
>
> I to zapewne jest przyczyną gdyż w RH np. ta s-ka jest.
> Wojtek .. nie zapominaj dodawać "U mnie nie ma ..." :>

Teraz panie to ja je na wszystkie sposoby testowalem nawet po dwie "S"-ki
zapakowalem na su, logina i pwdb_chpwd i qpa... To ze w RH jest 4755 to
mnie interesuje tyle co zeszloroczny snieg, ba moga sabie specjalnego
basha 6770 root.users zrobic dla wygody 'szzcegolnej' grupy userow...
Prolem w tym (i to nie tylko problem devela -> stable tez), ze su jest
spaprane i trzeba cos z tym zrobic jak najszybciej... zreszta sprubj u
siebie ten warianta przetestowac ...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu