pwdb-apps i problem z konfilktami.

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 17 Paź 1998, 18:35:30 CEST

On Sat, 17 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Wojtek zmienił nazwę shadow-utils na shadow. IMHO nie jest to w świetle
> tego, że shadow-utils zawiera tylko część z pakietu i tego co napisałeś
> powyżej przystające do rzeczywistości i teraz zaczynam rozumieć dlaczego w
> RH nazwano to nie shadow tylko shadow-utils. Chyba jednak powinniśmy
> utrzymać nazwę shadow-utils.

Wojtek zmienil i u Wojtka chodzi -> tylko mi nie przytaczac cytatow z
popsutym 'su' (bo to wszedzie sie wali i trzeba su cerowac). Jak mi ktos
podesle na icominga alternatywe ktora bedzie dzilalac tak samo jak obecne
-> pozmieniamy co trzeba... Poki co trzymam sie tej kombinacji ktora jest.

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu