program instalacyjny - propozycje

Nie, 18 Paź 1998, 02:59:34 CEST

On Sat, 17 Oct 1998, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>  Mam propozycje do programu intalacyjnego:
>  Moglby zliczac miejsce zajmowane przez dystrybucje na poszczegolnych
> partycjach.

Zanaczy przed czy w trakcie instalacji ?

Nie wiem czy przypadkiem nie powinniśmy odwrócić kolejność pewnych
opercji. Tzn. najpierw wybieranie tego co chce się instalować, a dopiero
potem dzielenie dysków itd. Jak już się wybierze to co ma być
zainstalowane i np. model instalowanego systemu (np. stacja robocza czy
serwer dostępowy), to wręcz możnaby rekomenfdować konkretny podział dysku
(przy stacji roboczej do domq to moze być wszystko i w jednym kawałku ale
na dostępowca to już raczej nie), co przy obecnej kolejności operaji
(podział dysku i potem wybór oprogramowania) nie jest za bardzo możliwe.

Wogóle zgłaszam błąd w instalatorze RH. Nie potrafi on zainstalować przez
ftp z adresu będącego CNAME.

kloczek
PS. NIe śpiesząc się można po woli przynajmniej rozpocząć dyskusję nad
tym co i jak włączyć w instalator.