Perl dla stable

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Nie, 18 Paź 1998, 13:41:46 CEST

On Sun, 18 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> OK. Do perla podchodzę po kawałku i jeszcze go nie skończyłem. Primo
> pakiet ten *musi* ulec podzieleniue na zwykłego perla i drugi pakiet z
> częścią suidową. Ten suid jest potrzebny tylko w ułamku procentach
> przypadków, a prawie wszystkie dziury jakie były w perlu były w binarkach
> z s-ką.

No... na develu nie ma czesic 'suidowej' tzn jest ale binarka ma
uprawnienia 711 ;) BTW moze mnie ktos oswiecic i powiedzec do czego ten
suid w perlu ?

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu