pytanka develowe

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 18 Paź 1998, 14:45:24 CEST

> Na cholere ? Bedziesz chcial to sobie powlaczasz do szczescia napewno to
> nie jest potrzebne... Jak sa kamikaze to niech robia w pakietach 4711 na
> binarkach, ja bede robil tylko na tych ktore sa bezdyskusyjnie niezbedne
> lub maja kontrole PAM ..
Moim zdaniem lekko przesadzacie z tym usuwaniem suidów!!!
Na 90% systemów write ma SGIDa, na dodatek jest to sgid do grupy tty i
jest NIEZBĘDNE do działania write-a.... a jeszcze nie słyszałem żeby ktoś
się przez to włamał.

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation