pld - dystrybucja

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 18 Paź 1998, 14:34:01 CEST

> Chyba jednak nie do końca...

> Wg. mnie nie...

> Nie koniecznie od nowa, ale na pewno dodać by trza dużo...
> Choć na mój gust lepiej by to było od nowa napisać...
To ja od razu proponuję poprosić Jacka Gałkę
<jacekg w mailbox.tuniv.szczecin.pl> , załóżcie sobie jak najprędiej listę
dyskusyjną (do synchronizacji i uatwienia pracy) i bierzcie się do roboty
;)))

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation