Problemy devela (stble tez ale za jakis czas ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Nie, 18 Paź 1998, 20:03:09 CEST

Hej,
	Zanim odejde od konsoli jeszcze cos 'do poduszki' dla was.
Obecnie mamy kilka problemow z Tornado:

1. Pokopany su (w zadnym wypadku nie zgadzam sie na 644 na limits.conf)
2. Konfliktowa biblioteka Kerberosa -> dzemik juz szykuje 'skrypty' przez
   ktore przefiltrujemy cale zrodla i zmienimy nazwe na libcom_err5.{a,so}
3. Problem z bashem-2.02.1 (wywala komunikat ze nie moze ustawic limitow
   po zalogowaniu sie przez telnet -> wywalilem z /etc/profile ustawianie
   wielkosci core'a i na magellanie to zadzialalo na innych nie)
4. Troche samba szwankuje podczas kompilacji -> liczymy na KGB (mam sposob
   na to ale by mnie zaraz spece od C ukrzyzowali za takie herezje;(
5. TeX za nic w swiecie nie chce sie wygenerowac (dokladnie w sekcji
   %install nie wszystkie binarki sa instalowane -> ale to raczej problem
   TeXa...)
6. Za nic nie moge X'ow wygenerowac lobuz jeden nie ma zamiaru wogole
   kompilowac wiecej niz jeden i to jeszcze niestandardowy -> wogole sie
   nie zabiera za ich kompilacje a podkatalogi z serverami sa czyste i
   nietkniete)
7. Klopoty z uzytkami BSD (rlogin, rsh) na kerberosie -> dla hostow
   wolnostaojacych i nie bedacych w zadnym krolestwie... -> rozwiazanie
   chwilowe praca na /usr/sbin/login.krb5 po zlinkowaniu tego ze zwyklym
   loginem 'rlogin rsh 'glupieja i nie chodza poprawnie.

8. O innych problemach nic mi nie wiadomo...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu