su (och to su!)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 19 Paź 1998, 09:21:15 CEST

On Mon, 19 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tym sie nie przejmuj .. dlatego mozna spotkac make 2>/dev/null no ale jak
> to przeszkadza wymienimy na "$RPM_OPT_FLAGS -w" ;) Z tym xstrdup(); to
> zaraz zobacze ...
W passwd+su dałem _bez_ -Wcast-qual i się żaden błędziq nie pojawia więc
nie trzeba 2> /dev/null.

> Dziwne .. limity dla roota nie powinny byc wiazace i w zadym wypadku nie
> ma szansy na ograniczanie super-usera -> chyba, ze PAM w tym wyopadku jest
> skopane...
Zgadza się - nie są wiąrzące ale limity _są_ ustawiane tyle, że root może
sobie je podwyższyć.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl