Problemy devela (stble tez ale za jakis czas ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 19 Paź 1998, 18:06:34 CEST

On Mon, 19 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Ustawianie limitów w tym miejscu to pomyłka. W setup jakie jest w stable
> nie ma już tego ustawiania. Ustawianie limitów to sprawa dla PAM.

Mnie tego nie musisz mowic wytlumacz to 'bashowi' z brave'a. Wywalilem
wszystkie wpisy o limitach z /etc/profile a on dalej 'skads' je bieze.

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu