su z sh-utils

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 20 Paź 1998, 11:54:37 CEST

On Tue, 20 Oct 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> /usr/doc/initscrtipts*/sysconfig.txt mam ją ustaloną na "pl". Configure
> potrzebuje tego do sprawdzenia do jakich katalogów może instalować pliki
> *.mo. W moim przypadku ponieważ miałem LINGUAS=pl chciał instalować TYLKO

U... nie dobrze .. takich LINGUAS jest muuuultum ... czyba jednak lepiej
poprawic initscripts nz te wszsytkie pakiety -> a ponad to to wypadalo by
zostawic te wszystkie wersje jezykowe ..

> poprawić - ja nie umiem ;)

dobra -> chwala Ci i za to ;)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin