program instalacyjny - propozycje

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Wto, 20 Paź 1998, 19:43:36 CEST

On Tue, 20 Oct 1998, Piotr Grochowski wrote:

> 1. Założyć listę pld-install (to do twórców pld-list itpd -- chyba macie
> dostęp do conf. tego majordomo -- dodanie nowej listy mniemam, że nie
> jest problemem...)
Ale wstyd... lista chodzi na majordomo :(
To pewnie dlatego jest tak wolno(bez obrazy)...
Nie lepiej ezmlm'a ???
Co do list - przydalyby sie : PLD-stable, PLD-devel, PLD-install

> 2. Ktoś pisał o zapraszaniu kogoś tam... Niech to zrobi i zabierzemy się
> za instalator
Najlepszym zaproszeniem - bylaby lista PLP-install

> 3. Gdzie są źródła? Mad3y coś mi o nich przebąkiwał, więc niech się
> odezwie z wyjaśnieniami!
Źródłach do czego ?
Do instalatora źródeł nie miałem - są w RH - ale nie polecam...
Za to źródła można wziaść ze slack'a, ew. z innej dystrybucji.
Instalator RH jest zbyt "prostoliniowy"

--
e-mail's : madey w dione.ids.pl , madey w viii-lo.krakow.pl