program instalacyjny - propozycje

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Wto, 20 Paź 1998, 21:11:18 CEST

Hej! :-)

Zapisałem się i czytam od kilku dni... Nie wtrącam sie, bo a) za mało
umiem b) jeszcze nie załapałem wątków. [BTW: To się gdzieś archiwizuje?
W Wolnej Chwili bym poczytał to, co było dotychczas poruszane ;-)].

Ale do rzeczy:

W dotychczasowych moich doświadczeniach z programami instalującymi
itp. brakowało mi 2 rzeczy:

* prowadzenia ewidencji instalowanych pakietów [pisałem już o tym
  kiedyś na p.c.o.l] i ich zmian.

* sprawdzania dostępnego miejsca na dysku przez instalator - wiem, że
  to jest może nieco "windziaste" podejście, ale wielokrotnie się już
  z tym zetknąłem, że początkujący użytkownicy mieli z tym problem.
  Uczciwie się przyznaję jednak, że nie wiem jak ten problem rozwiązać
  dla układu, kiedy instalacja jest rozrzucana po wielu dyskach, czyli
  tak, jak jest w większości serwerów.

Pozdrawiam - prosząc o wyrozumiałość wobec moich pomysłów! ;-)))
Orr

PS. Jak poczuję, że będę mógł pomóc w czymś merytorycznie, to dam znać!
:-)))

--
--   ___           --      Michal Daszkowski - IdN co-originator      --
--  / _ \ _ _ _ _  -- Student, fencer, member of: FPMiINR, PLUG, POIS --