program instalacyjny - propozycje

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Sob, 24 Paź 1998, 00:51:41 CEST

On Fri, 23 Oct 1998, Ziemek Borowski wrote:

> że każda operacja rpm -{i,U,e} byłaby wysyłana dla wiadomosci sysloga...

W dailyscripcie bylo takie cóś. było diff z rpm -qa z "dzis" i "wczoraj".
poza tym byl podobny diff z rpm -Va. U siebie pozmienialem tego difa na
dwukolumnowy bo tak mi sie lepiej czyta, ale sa jajka z tym rpm -Va bo on
wyswietla tylko zmienione pliki, i wtedy dwukolumnowy diff się
"rozsynchonizowywuje" (uff).
 Dołożyłem sobie jeszcze find -exec rpm -qf {} \; |grep "not owned"
 (dokładnie rzecz biorąc to znalazłem taki skrypcik który to ładnie robi,
tu napisałem tak poglądowo).

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL