adduser w końcu działa :)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Sob, 24 Paź 1998, 22:17:12 CEST

> To może byś wygenerował sobie locale ?
> man localedef (parametrów nigdy nie pamiętam :)
Nie mam u siebie man-a ale z --help wynikło mi mniej więcej tyle:
localedef -fISO-8859-2 pl
ale nic.. czeka... jak mu daję C-d to korka zrzuca... aż w końcu
(desperacko ;) ) spróbowałem:
localedef -fISO-8859-2 pl_PL < /usr/share/i18n/locales/pl_PL
I zadziałało i nagle rpm przestał się pluć o non-printable characters,
adduser zadziałał a daty otrzymuję w polskawym formacie: sob paź....
czyli wszystko działa :)
Ale jedna sprawa: wszystko działało aż do upgradu rpm-ami od Wojtka, a
więc wychodzi że tam gdzieś brakuje tych locali....

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation