GNU libc-2.0.99 -> Don't Panic ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 26 Paź 1998, 13:58:07 CET

On Mon, 26 Oct 1998, Pawel Krawczyk wrote:

> Ja ostatnio stracilem troche zaufanie do egcs jesli chodzi o kompilowanie
> kernela. Kernele kompilowane egcs-1.1.x z -mcpu=pentium i pentiumpro ze
> standardowym -O2 wywalaly mi sie z roznymi panicami. Na linux-kernel byla
> ostatnio dosc ciekawa dyskusja na temat kompilowania kerneli roznymi
> kompilatorami.

Na egcs w cygnus.com jeszcze ciekawsza... wynika z niej ze niedlugo bedzie
nowy kompilator... a i tak jezeli chodzi o kompilowanie *.cc to egcs
znacznie przewyzsza gcc.

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin