GNU libc-2.0.99 -> Don't Panic ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 26 Paź 1998, 15:38:45 CET

On Mon, 26 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> (na poważnie)
> Wojtek .. jest sens. Przecież nowe glibc i kernel nie tworzą aż tak
> drastycznie innego otoczenia, a trzymanie jeszcze stable w
> obecnej postaci ułatwia utrzymanie tempa zmian.

Oj... nie jestem pwien czy nie bedzie przepasci ... sa juz nowe
util-linux-2.9a (util-linux-2.9 jest starsze od "a" o jakies 2 tygodnie)
nie mialem najmniejszych problemow z przekompilowaniem tego na glibc-2.1,
tylko drobne patche konfiguracyjne i dwa -jeden na chfn i drugi na logina
(pam chyba)... zatem cos mi sie wydaje ze sie oddalamy..

> (tak samo jak pojawienie się pierwszysch libc 5.4.x swego czasu). To
> jeszcze ciu potrwa zanim nowy kernel 2.2 sie pojawi.

No tak ale trzeba sie przygotowywac (samba squid dosemu, cala "siec" itp
....)

> Ważniejesze są pewne zmiany w schemacie budowania pakietów od tego na czym
> one będą budowane. To czy będzie to kernel 2.0 czy 2.[12] to będzie sprawą
> drugorzędną dla sporej ilości pakietów krórych zasady działania i
> konstrukcja pakietów są niezależne od kernela i jego wersji.

Tez racja...

> Zauważ, że w rawhide jest glibc 2.0.7 z dużymi poprawkami i nie jest to to
> samo glibc co w RH 5.1. Co nie powoduje, żeby wpływało to jakoś na
> stabilność systemów pracujących w oparciu o to glibc na 2.0.x.

No bo 2.0.7 jest "stabilna" wersja glibc...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu