Filtr procmailowy :(

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 26 Paź 1998, 20:17:33 CET

Cześć!
Wszystkich zawiadamiam że miałem kłopoty z pocztą i przez to przez
ostatnie kilka dni pocztę otrzymywałem 'wyrywkowo', więc proszę bardzo -
jeżeli ktoś pisał coś co może mnie dotyczyć o powtórzenie.

A do tych co się znają na procmail-u mam pytanie:
:0 Wh: msgid.lock
| formail -D 16384 msgid.cache
Dlaczego przez tą regułkę nie otrzymywałem całej poczty?
z założenia to powinno tylko likwidować powtarzające się listy!!
A jednak zauważyłem w Mail/msgid.cache msgidy listów które do mnie nie
dotarły.

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation