rpm z devela

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 28 Paź 1998, 14:19:02 CET

On Wed, 28 Oct 1998, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> przepraszam.

No nie ma przeciez zadnego problemu, od tego jestem(smy) aby pomagac
ludziom w 'oswojeniu' sie z Tornadem i w przejsciu na jego soft ;)

> a nie mogloby sie to samo robis podczas instalacji pakietu??

No... nie zawsze niestety to dziala ;( ja stracilem w ten sposob 2 bazy
danych ....

> wiem, juz wiem - stary nie akceptuje polskich liter.
A moze export LANG=pl_PL pomoze ? (tylko polskie locale trzeba sobie
wczesniej wygenerowac -> wiem, wiem... zrobie to w skryptach do glibc-2.1)

na razie,
--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin