qmail a ipv6

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 28 Paź 1998, 00:56:57 CET

> Oficjalna informacja od Dan'a Bernstein'a ???
> Moze jacys "zapalency" sie za to wezma ?
Jeżeli chodzi o qmaila to wydaje mi się że problem jest minimalny:
qmail-smtpd działa na stdin/out i wymaga wpisu w inetd (w przeciwieństwie
do sendmaila). Jeżeli inetd będzie obsługiwał IPv6 to i qmail będzie pod
nim chodził. Czy może się mylę?

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation