GNU libc-2.0.99 -> Don't Panic ;)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 28 Paź 1998, 19:35:25 CET

> E, to musiałeś mieć binaria linkowane z bardzo starożytnymi glibc ;)
> U mnie na jednym linuxie (redhat 4.2 podłatany na różne sposoby i w
> różnych okresach do czegoś zbliżonego do 5.1 ;) po instalacji glibc-2.0.98
> z RPMa przestał działać chyba tylko groff. Aż się zdziwiłem - na przykład
> takie Xy chodzą bez żadnych problemów...
Xy owszem - chodzą pięknie (inna sprawa że bardzo rzadko ich używam).
Ale groff/nroff nie działały, pine się sypał i jeszcze kilka innych
palikacji, już nie pamiętam dokładnie których. Chyba sendmail.
A były linkowane z glibc-2.0.7 (rh 5.1)

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation