znów uwagi ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 31 Paź 1998, 13:48:38 CET

On Sat, 31 Oct 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Next: w /etc/rc.d/bridgex dałem:
> if [ "$INTERFACES" == "" ]; then
>     exit 0
> fi
> Wojtek jeśli będziesz to poprawiał to zmień "==" na "=".

Jak tylko zrobie porzadek z magellanem poprawie..

> boa
> kożysta z własnego mime.types !!!!!!!!!!!!!!!!! trzeba zrobić symlinka do
> tak by kożystał z /etc/mime.types
Tez zerkne...

> dhcp-2.0b1pl1-4d.i386.rpm
> w/g rpm -qpl pakiet zawiera:
> /etc/dhcp/dhcpd.conf
> /etc/dhcp/dhcpd.leases
> Niestety rpm -ivh ich nie instaluje !!! (cuda ?)
> Przeglądanie pod mc pokazuje:
> Nie mogę otworzyć pliku "dhcpd.conf"
> Błąd wejścia/wyjścia (5)   :(((((

Wymienie z %ghosta na cos odpowiedniejszego...

> dosemu
> w debianowym dosemu są bardzo użyteczne skrypty do tworzenia image twardego
> dysku. Niestety w PLD ich nie ma :(

Wybacz ale ja nie mam do dyspozycji 24h/dobe aby patrzec co i jak jest
zrobione w kazdej dystrybucji i poprawiac...  Popraw pakiet i podeslij
albo podaj lokalizacje to sciagne.

> mgetty
> w PLD jest w wersji 1.14 podczas gdy jest już 1.18 :)
O.K. podciagne ...

> [...]
> # Microsoft Word Document
> regex/\.(doc|DOC)$
> #       View=%view{ascii} catdoc -w %f
>         View=%view{ascii} word2x -f text %f -
>         Icon=word.xpm
>         type/Microsoft Word Document
> #       View=%view{ascii} catdoc -w %f
>         View=%view{ascii} word2x -f text %f -
>         Icon=word.xpm
> Propouje w/w zahashować, a to dlatego, że pod Linuxem IMHO żadko spotyka się
> dokumenty worda, a o wiele częściej spotyka się zwykłe pliki tekstowe o
> rozszerzeniu doc, które z w/w regułkami są źle rozpoznawane. Pozatym w pld

Pomyslimy nad tym...

> ssh
> jak narazie widziałem w PLD tylko ssh 1.2.26. IMHO trzeba by wrzucić również
> nowe ssh (2.0.10 chyba już są). Przecież w końcu kiedyś przejdzie się całkowicie
> na nowe ssh. PLD powinno być na to gotowe :)

No to testujemy 2.0.x jak juz jest...

> pine
> w PLD jest w wersji 4.02 podczas gdy jest już 4.05
Devel ma 4.05...

> howto-pl
> to trzeba koniecznie wrzucić !!! (jeśli nikt tego jeszcze nie zrobił
> to ja to zrobię)
Tak pamietam, ale jest jeszcze czas i pilniejsze pakiety...

> howto-ipv6
> również należało by umieścić zbiór różnych HOWTO, dokumentów na temat ipv6
IPv6-HOWTO tez sie znajdzi i nawet sa stosowne pakiety...

> initscripts
> [root w admin i386]# rpm -Uvh initscripts-3.66-5d.i386.rpm
> /etc/inittab conflicts with file from SysVinit-2.74-5d
> error: initscripts-3.66-5d.i386.rpm cannot be installed

A to jest juz powazny blad, usne initaba z initscriptow

> [root w admin i386]#
> IMHO inittab powinien byc %configure(noreplace).
> Inna sprawa, że IMHO trzeba by zwiększyć ilość konsoli do 8 (tty1-tty8)

No i bedzie mial... a z konsolami tez pomyslimy.
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin