Instalator PLD -- zbieramy sugestie.

Piotr Grochowski pager w dione.ids.pl
Pią, 30 Paź 1998, 18:06:37 CET

On Fri, 30 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> oprogramowania, a potem rozłożenie tego na dyskach gdyż wtedy można wręcz
> zasugerować jaki ma być podział na wolumeny itd. Do tego jak mają być
> dzielone zasoby dyskowe dobrze by było znać wstępną specyfikę
> preparowanego systemu czyli czy to będzie router, serwer dostępowy, stacja
> robocza (może jeszcze coś innego .. nie mam pomysłu w tej chwili .. może
> jeszcze stacja dla developerów). Czyli
> przy wybraniu odpowiedniego profilu mozna będzie od razu zasugerować
> odpowiedni zestaw pakietów już zaznaczonych do instalacji, który to zestaw
> w dalszym etapie moiżnaby sobie korygować.
OK, dobry pomysł. Czyli teraz jest tak:

1. Wybór języka
2. Wybór sposobu instalacji (install/upgrade)
3. Załadowanie dodatkowych driverów (SCSI/PCCard aka PCMCIA)
4. Wybór źródła
5. Określenie typu instalacji
6. (zależnie od powyższego) Wybór pakietów
7. Przepartycjonowanie dysku
8. Określenie docelowego dysku(ów)
INSTALACJA
9. Konfiguracja systemu.
KONIEC

> Tutaj trzebaby się przyjrzeć jak to jest robione w RH instalatorze.
> Zresztą i tak będziemy na nim bazować na początku.
No właśnie nie do końca. Nie chcę się całkiem na nim opierać. Poza tym
mamy pakiety, których w RH nie ma, więc przydałoby się znać kolejność ich
instalowania....

> To ma być raczej ten sam instalator.
OK.

Przydałoby się określić jeszcze jakie grupy oprogramowania wydzielić...

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\