Instalator PLD -- zbieramy sugestie.

Sob, 31 Paź 1998, 21:13:12 CET

On Fri, 30 Oct 1998, Piotr Grochowski wrote:
[..]
> 1. Wybór języka
> 2. Wybór sposobu instalacji (install/upgrade)
> 3. Załadowanie dodatkowych driverów (SCSI/PCCard aka PCMCIA)
> 4. Wybór źródła
> 5. Określenie typu instalacji
> 6. (zależnie od powyższego) Wybór pakietów

Dobrze by było dodać w punktach 5 i 6 na bierząco aktualizowaną
przybliżoną zajętość tego co będzi instalowane.

[..]

> No właśnie nie do końca. Nie chcę się całkiem na nim opierać. Poza tym
> mamy pakiety, których w RH nie ma, więc przydałoby się znać kolejność ich
> instalowania....

Tu miałem na myśli tylko t, że RH instalator mógłby być przyjęty jako
wyjściowy do tego co miałoby być w efekcie końcowym. Zresztą mógłby być to
równie dobrze także inny instalator. Chodzi tylko o to żeby nie zaczynać
od niczego.