Re: xwpe - kilka problemów

Michał Kuratczyk kura13 w kki.net.pl
Czw, 8 Paź 1998, 13:54:28 CEST

[piątek, 06 listopad 1998], Ziemek Borowski napisał(a):
>    'make install prefix=/tmp/usr'
Poszło, ale co dalej? Przecież nadal nie będę mógł utworzyć /usr/lib/wpe
Poza tym nie wiem czemu, ale /tmp/usr/bin/wpe jest bez kolorów :(

>to poczytaj Maximum RPM (ftp.rpm.org -- ew. wydrukowane na pewnien czas mogę
>Ci pożyczyć (AFAIR mieszkasz w Warszawie ;-).
Na ftp nie znalazłem (jedyne co pasowało było w ps, a to mnie raczej nie
urządza). Jeżeli mógłbyś mi pożyczyć to byłbym zobowiązany.

>tak
A przy okazji - jest sens zostawiać wszystkie języki (jest en, pół fr, de i
tr [nawet nie wiem po jakiemu to])?

>usuwa informacje przydatne przy debugingu (man strip)
Dzięki.

--
Michał Kuratczyk

--
Wyslano za posrednictwem bezplatnego serwera KKI
Krakowski Komercyjny Internet - http://www.kki.net.pl

To jest miejsce na reklame Twojej firmy!