Klucze publiczne

Michał Kuratczyk kura13 w kki.net.pl
Nie, 11 Paź 1998, 14:38:41 CEST

[poniedziałek, 09 listopad 1998], Artur Frysiak napisał(a):

>On Mon, 9 Nov 1998, Sergiusz Pawlowicz wrote:
>A to dziwne, bo w Tornado jest 5.0i. Ja uzywam wlasnie tego i nie mam
>zamiaru przechodzic na 2.6.3i.

Pewnie to wiesz, ale co tam - powiem. 2.6.3 to _nie_ jest dużo starsza
wersja niż 5.0. To jest wersja rozwijana równolegle, która _nie_ pozwala na
różne rzeczy, na które pozwala 5.0, a które powodują obniżenie poziomu
bezpieczeństwa zakodowanych informacji.

--
Michał Kuratczyk

--
Wyslano za posrednictwem bezplatnego serwera KKI
Krakowski Komercyjny Internet - http://www.kki.net.pl

To jest miejsce na reklame Twojej firmy!