Pliki *po

Adam Kozubowicz tapir w interdata.com.pl
Śro, 2 Wrz 1998, 23:10:38 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 2 Sep 1998, Adam Kozubowicz wrote:
>
> Dzieki. Już zasane, a kdbg i mouseconfig już się kompilują :)

Ciekawe czy moje wypociny sie skompiluja :-) W kdbg ze wzgledu na skroty
klawiszowe, jak nie bardzo szlo dopasowac skrot do polskiego tekstu
dodalem skrocik w nawiasie. To tak, zeby nie zmieniac przyzwyczajen.

To co nastepne? Przymierzam sie do cooledit bo 1. Podoba mi sie program
2. Ktos juz go napoczal i u mnie w menu wyswietla jeden komunikat po
polsku, co mnie troche irytuje... Chyba, ze jest cos innego, bo cooledit
to ~60kB i troche czasu zajmie...

Tapir

--
|| Adam Kozubowicz (Tapir) ||  InterData  || PKFL ||