info:mc.spec -devel

Wto, 1 Wrz 1998, 20:58:29 CEST

On Tue, 1 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> A moze zrobic ta, ze w osobnym pokatalogu umiescic cala "wyprawke" dla
> gnome'a wraz z mc (ja tak zrobilem dla Enlightenmenta) i podczas
> instalacji jak gosc wybierze siobie gnome'a to i od razu zainstaluje
> sie mu mc pod gnome'a ..? Andrzej tez tak bedzie robil chyba dla KDE ..

Hmm ale skonfigurowanie źródeł mc z opcją --enable-gnome nie powoduje, że
sama binarka mc jest linkowana z libami GNOME czy X11. Po kompilacji
wszyskie trzy pakiety (mc, mcserv, gmc) są dość dobrze odseparowane choć
gmc wymaga posiadania mc gdyż różne zasoby między gmc i mc są wspólne
(pliki konf, pliki z tłumaczeniami .mo, odsłoga różnych *fs). Niermniej
wszystkie te wspólne zasoby są władowane do mc.