info:lynx.spec -devel

Wto, 1 Wrz 1998, 19:11:38 CEST

On Tue, 1 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Ja sie po prostu boje... PLD-devel moze byc dziurawe jak druszlak, a nie
> chce aby potem ludzie smiali sie z nas, ze proponujemy in dziurawca...
> Dlatego staram sie jak moge aby zminimalizowac ryzyko...

Tak się przez chwilę zastanawiałem czy zmiana atrybutów na 751 ma
generalnie sens .. i chyba nie ma za bardzo. Zawsze można wywołać gdb i
zrzucić sobie co trzeba do pliku. Na pewno takie podejście będzie miało
sens w przypadku binarek SUID/SGID, bo czegoś takiego się śledzić z juzera
nie da. Po za tym nie wiem czy część programów nie będzie potyrzebowała r
na binarkach (tylko przypuszczenie, bo takich kandydatów na razie nie mogę
znaleźć).