info:ppp.spec -(devel+stable)

Wto, 1 Wrz 1998, 16:38:04 CEST

On Tue, 1 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Czesc,
>
> Sorrki ale ostatnimi czasy mialem problemy z siecia na PS, wiec magellan
> nie byl dostepny ...;( Teraz mam nadzieje ze wszystko bedzie juz ok. Z ppp
> to sie dziwne rzeczy wyprawialy.... raz nie potrafil znalesc buildroota
> raz mu nie pasowal %defattr cuda, cuda... wiec teraz jest skaladany "by
> hand" ....

> Name: ppp
> Version: 2.3.5

Czy tą samą wersję wrzucać do stable ?
RH ma 2.3.3. Debiana nie sprawdzałem.
Po za tym to angielskie Summary chyba też nie potrzebnie ju zawiera info o
kernelu 1.3.x.

> Summary(pl): Demon PPP dla Linux 1.3.x i wyższych

Tak samo jak tu.

> %description -l pl
> Pakiet zawiera demona i dokumentację umożliwiającą korzystanie z protokołu
> PPP. Wymaga jadra 2.0 - lub wyższych - z wkompilowaną obsługą protokołu PPP.
> Standardowe jądro z dytrybucji zawiera wsparcie dla PPP skompilowane jako
> moduł.

Może lepiej było by zacząć od "Pakiet ten zawiera .." ?
Po za tym trochę mnie drażni ten demon (tak samo jak w bind, którego już
wciągnołem. Może ktoś ma coś leprzego na powyższe ?