iso2console

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 3 Wrz 1998, 11:41:32 CEST

On Thu, 3 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dobra pakiet wygląda dość wiarygodnie (spec paskudnie ;) choć na
> konsolę mam nieco inny paten. Chodzi o to że tak naprawdę IMHO serwis
> nie powinien sie nazywać keyboard tylko console a sam skrypt oprócz
> mapy klawiatóry powinien także ustawiać domyślny font konsoli.

Masz na myśli /etc/sysconfig/keyboard i /etc/rc.d/init.d/keytable? Jasne.
Gdzie to było, czy w kbd (bo u mnie w tej chwili nie należy do żadnego
pakietu)? Jeśli tak, to pewnie powinno się znaleźć w console-tools.

Ale jaki ma być ten domyślny font?! IMHO powinna być możliwość wyboru
pierwszego języka podczas instalacji (polska dystrybucja jak polska, ale
to chyba nie oznacza, że tylko polska), więc font zależałby od tego.

W moim pakiecie z fontami będą fonty do wszystkich ISO-8859-x, ale to jest
obok console-tools, więc nie może być od razu ustawiane domyślnie
w console-tools. Może w ogóle nie ustawiać tego w console-tools
i przenieść skrypty startowe do pakietu z fontami? Albo tylko
/etc/sysconfig/console tam przenieść.

Jest już może albo będzie pakiet chkconfig? Wygodniej się tym ustawia
/etc/rc.d/rc?.d/*, więc chciałbym skorzystać.

--
 __("<   Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.home.ml.org/