do kogo dystrybucja?

Czw, 3 Wrz 1998, 11:30:56 CEST

On Thu, 3 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> Jakiego planujemy użytkownika w wersji stable?
>
> Myślę, że odpowiedź na to pytanie pozwoliłaby skompletować listę pakietów
> w docelowej dystrybucji (bo takiej jeszcze nie widziałem... Być może
> jest gdzieś ukryta na FTPach (ale jak idiota dopiero dziś rano zapuściłem
> wgeta (na oba, tak na devel jak i stable) --- i co gorsza jak sobie
> uświadomiłem nie z opcją mirror ;-().

Ziemek nie owijaj w bawłne tylko pisz co Ci chodzi po głowie :)
Zamysłu ogólnego co do tego w kogo to jest wycelowane nie ma. Zresztą nie
wiem czy taki zamysł jest potrzebny, bo rzadna z dystrybucji tak na pradę
nie zorientowana. Każdy stara się dostarczyć w miarę szeroki wachlaż.

> Sam podejmuję się (mam nadzieję, że z waszą pomocą ;-) zacząć zbierać
> ,,maszynki dokumentacyjne'' począwszy od ,,poprawionego'' groffa,
> poprzez przepisane texinfo, zestawy DTD do używanych w pisaniu linuxowej
> dokumentacji formatów, konwertery z SGMLa na ,,inne''...  Jak tak teraz
> przeliczyłem jest tego ze dwadzieścia pakietów... (bry...)

Gucio. Znasz się na tym .. wiesz gdie kopnąć żeby blacha się wygieła ..
świernie. Ja mogę być tylko od tego żeby peroduktt końcowy technicznie był
poprawny jeśli chodzi o proces produkcyjny.

> Do tego dochodzi problem: jaka dokumentacja użytkwnika (ale to w innym
> poście)

Nie rozumiem i czekam na jakie wyjaśnienie powyższego :)