info:mc.spec -devel

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Pią, 4 Wrz 1998, 16:43:44 CEST

Ziemek Borowski wrote:

> Czekaj, to on nie z PLD?

Wygląda na to, że on pracuje nad jakąś inną dystrybucją ...

Chyba raczej nie:

<fragment listu>

Date: Fri, 15 May 1998 13:48:25 +0200
From: Tygrys <tygrys w fidonet.org.pl>
Subject: Polska dystrybucja Linuxa - co chcecie miec po polsku?

Witam!

Przysylacie mi na priva, co chcielibyscie, zeby sie znalazlo
(spolszczone, oczywiscie!) w polskiej dystrybucji Linuxa. To wazne!
Pamietajcie, Bill nie spi!

A tak BTW to nie mowcie tylko o StarOffice i KOffice :-)

--
Greetz,
  Tygrys [161-Tango Delta Echo-002] - at 27MHz

</fragment listu>

To, co jest u góry pojawiło się na p.c.o.l, nie jest to IMHO odnośnie
naszej dystrybucji ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--