jaki TeX...

Sob, 5 Wrz 1998, 20:16:35 CEST

On Sat, 5 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> omega (podobnie jak pdftex i jadetex) są w TeXLive.

Ciekawe .. niewiedziałem (Płytkę TeXLive dopiero zamówiłem u prezesa ;)
Czy jest to gdzieś dostępne on-line ?

kloczek

PS. Cenzor jest chwilowo odłączony fizycznie i muszę się kidnąc do
drugiego budynku) .. ktoś za to odpowie w poniedziałek ;)  Za jakieś 0.5-1
h powinno już chodzić normalnie (muszę tylko portierke przekonać żeby mnie
wpuściła do pomieszczenia do którego nie mam uprawnien ;)