Re: Może ucspi-tcp zamiast inetd

Nie, 6 Wrz 1998, 13:10:54 CEST

On Sun, 6 Sep 1998, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Jak na razie to inetd chodzi zarówno po ip4 jak i ip6 gorzej jest z
> wrapperami... albo wrapuja wszystkoalbo nic... Więc się zastanawiam czy
> przypadkiem jako wrappera nie zaprządz do roboty Sinusa czy TIS'a, no ale
> oczywiście dobrze by było gdyby się Krzysiek w tej kwestii wypowiedział...

He .. czyli ucspi-tcp mogłoby być tu wręcz rozwiązaniem będąc produktem
zintegrującym inetd/tcpd i jednocześnie obsługującym ipv6. Druga sprawa na
którą nie zwróciłem uwagi to licencja. Jeat tylko "Copyright 1998 D. J.
Bernstein, djb w pobox.com" i to wszystko co w tym temacie znalazłe :l
Trzeba by chyba spytać się Pana Bernsteina jak to z tym jest dokładnie i
czy możemy tego użyć (tak mi się wydaje (?).