drobiazg, updatedb

Nie, 6 Wrz 1998, 13:50:59 CEST

On Sun, 6 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> drobiazg a może się przydać...
>
> pakiet (RH 5.1) findutils-4.1-23
>
> Wydaje się że wartoby zmienić tak w skrypcie updatedb
> jak i w jego cronowym odpowiedniku (/etc/cron.daily/updatedb.cron)
> linujkę z
> su nobody -c "/usr/bin/updatedb --output=$TMPFILE --localpaths='/' --prunepaths='/tmp /var/tmp /usr/tmp /afs /net' --netpaths='' 2>/dev/null"
> na
> su nobody -c "/usr/bin/updatedb --output=$TMPFILE --localpaths='/' --prunepaths='/tmp /var/tmp /usr/tmp /afs /net /mnt/ ' --netpaths='' 2>/dev/null"

> [...]

Ziemek zrobisz to ? A i trzeba by dodać żeby to nie było "su nobody -c .."
tylko "su - nobody -c .." .. tak na wszelki słuczaj.

Po za tym przyjrzyjrzeć by się trzeba ostatniej wersji findutils jak leży
na alpha.gnu.org (wiem że to eksperymentalny soft ale może akurat
poprawili coś ważnego co decydowałoby o tym, że bierzemy wersję z alpha).