info:squid.spec-devel

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Nie, 6 Wrz 1998, 21:07:11 CEST

On Sun, Sep 06, 1998 at 01:39:01AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Hmm ... ftp/gopher/http proxy-cache serwer
> To "Internet Object Cache" kest jakby barziej kompletyne i jakby dodać
> proxy to byłoby całościowo. Tylko jak to sprytnie po polsku ująć?

Właśnie. Ja się poddałem..

> - trzeba dodać plik do logrotate (brak jest tego od samego początku  w
>   wersji RH .. w contrib sam dodawałem kiedyś),

Poszukam i dorzucę

> - całego speca podzieliłbym na dwa i w wersji novm dodałbym:
> Provides: squid
>
> żeby nie było możliwe zainstalowanie obu wersji pakietów.

Myślałem o tym, ale poprzedni wpis w Changelog brzmiał:

[...]
* Sun May 10 1998 Cristian Gafton <gafton w redhat.com>
- don't make packages conflict with each other...
[...]

Chyba trochę za bardzo zaufałem Gaftonowi...

> Całe to łączenie na siłe tych dwuch wersji squida jest tak naciągane, że
> dla mnie aż przykro patrzeć na to (tak samo jak cały tcl/tk i reszta).

O.K. Będą dwa.

> Generalnie większa restrykcyjność jeśli chodzi o dostęp do logówe jet jak
> najbardziej wskazana, bo w wersji RH logi sqyuda może czytać każdy, a
> informacje tam zawarte moga posłużyć do nie koniecznie poprzwnych celów.

Np. publicznego ogłoszenia przez sfrustrowanego pracownika co oglądają
szefowie poważnej spółki giełdowej w godzinach pracy;))

> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Pozdrawiam i dzięki za przejrzenie speca.
--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org