ucspi-tcp poprawka

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Nie, 6 Wrz 1998, 22:38:16 CEST

On Sun, Sep 06, 1998 at 01:15:28PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Testy wykazały, że jeszcze nie całkiem. Niestety :(

> Z tymi tmp to ja sam nie wiem jak powinno być. Może ktoś wie dlaczego są
> dwa .. lub się domyśla ?

Linux Filesystem Structure głosi że:
- /tmp może być niewielkie i umieszczone na RAM-dysku, a pliki tam
  znajdujące żyją krótko
- /var/tmp powinno odciążyć /tmp, dłużej przetrzymywać pliki i nie być
  umieszczone na RAM-dysku
- /usr/tmp powinno być linkiem do /var/tmp
- ogólna idea była chyba taka, żeby /tmp był katalogiem na root
  partycji, a nie dodatkową partycją podmontowaną (tak, jak się to
  zwykle robi). /var/tmp natomiast był na podmontowanej /var lub nawet
  wydzieloną partycją
- dopuszczalne jest, żeby /tmp było linkiem do innego katalogu
  (np. /var/tmp) w celu zaoszczędzenia miejsca na root partycji.

> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Pozdrawiam
--
   Marcin Korzonek