Re: Poważna sprawa! - lokalizacja binarek w devel

Pon, 7 Wrz 1998, 13:19:41 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Ja jestem za w/w rozwiazaniem. Rationale:
> 1) Nie kazdy od razu uzywa kerb. i inet6
> 2) W przypadku powrzucania tego do zwyklych katalogow bedziemy
>    mieli totalny burdel zwiazany z $PATH, tzn. jednemu sie uruchomi
>    cos, innemu jeszcze cos innego itd.

Nie koniecznie. Jeżeli poustawia się odpowiednio listy "Obsoleletes:" to
jedne rzeczy będą usuwać drugie. Kłopot może być chyba jeżeli ktoś będzie
chciał używać tylko ipv4 i kerberosa ale chyba jakoś też to się da
powiązać. Burdelu na pewno nie będzie i ścieżek też nie będzie trzeba w
żadnym przypadku zmieniac.