(X)emacs?

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 7 Wrz 1998, 13:23:14 CEST

On Mon, Sep 07, 1998 at 12:37:39PM +0200, pagaj w brave.shadow.eu.org wrote:
> W zwiazku z tym proponowalbym podzielenie tego na kilka mniejszych czesci:
> pierwsza to wlasciwy program z najniezbedniejszymi pakietami, a reszte mozna
> by podzielic  tematycznie (jesli sie da) lub (wzorem Debiana) najwieksze
> pakiety w ogole zaserwowac jako osobne RPM-y.
>
> Co wy na to?  W razie gdyby moja propozycja przeszla a nie byloby chetnego
> to ofiaruje sie (chyba jeszcze nie wiem co czynie :-)) jako packager tego.
> Troche mi to zajmie, ale musze wiedziec, ze to ma sens.

Ma sens... sam się zamierzałem za to zabrać... ale na deser. Jak już się do
PDL-rpmowania wdrożę. Czeka Cię mnóstwo roboty. Spójrz może jak podzielili
to na pakiety ludzie z Caldery (choć mowa o 19.x.x) -- może z tego coś
się uda wykombinować. Ideałem byłoby takie zgranie pakietów (całkiem możliwe)
by pasowały naraz do XEmacsa i Emacsa... Ale to chyba nierealne.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/