Biuletyn PLD nr 8

Pawel Kolodziejczyk giz w ds14.agh.edu.pl
Pon, 7 Wrz 1998, 12:44:13 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Qrde... 15-ty raz bede go kompilowal ;( Ale z ta "powloka" zamisat "shell"
> to ja bym sie wstrzymal...

dlaczego ? chyba jest to szeroko przyjęte tłumaczenie słowa 'shell'.
chyba żeby przyjąć wersje - wizualny interfejs, lub coś w tym
rodzaju.

pozdrawiam

gizu

--
Pawel Kolodziejczyk
mailto:giz w ds14.agh.edu.pl            "...and anyway I told the truth,