Re: Może ucspi-tcp zamiast inetd

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 7 Wrz 1998, 11:26:09 CEST

On Sun, 6 Sep 1998, Wojciech Slusarczyk wrote:
> Jak na razie to inetd chodzi zarówno po ip4 jak i ip6 gorzej jest z
> wrapperami... albo wrapuja wszystkoalbo nic... Więc się zastanawiam czy
> przypadkiem jako wrappera nie zaprządz do roboty Sinusa czy TIS'a, no ale
> oczywiście dobrze by było gdyby się Krzysiek w tej kwestii wypowiedział...
Hmmm.... Sinus to zwykly filtr pakietow, a wrapper to dziala raczej na
wyzszym poziomie, takze nie ma potrzeby IMO tworzyc tego typu hybryd.
A TIS to jest proxy wiec w ogole nie wiem co to ma do wrappera.
Druga sprawa - Sinus nie dziala na 2.1.x. To znaczy ja cos kiedys
ruszylem w tym kierunku, ale pozniej nie chcialo mi sie debugowac
tego ustrojstwa :))
Trzecia sprawa - z tego co slyszalem, to SInus przy duzym ruchu jest
po prostu wolny.

I druga sprawa apropos Qmaila, uspi itp. Co jak co, ale sa to rzeczy,
ze tak sie wyraze 'niestandardowe', ktore dosc sie roznia od
standardowych demonow (sendmail, inetd) i nie kazdy po prostu takie
rzeczy lubi. Takze jesli chcemy miec cos takiego w dytrybucji, to
co najwyzej obok, a nie zamiast.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."