Re: Może ucspi-tcp zamiast inetd

Pon, 7 Wrz 1998, 16:05:55 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Ok, point taken.

Tak czy inaczej dobrze, że masz wątpliwości i obyś miał je zawsze w takich
sytuacjach. Odrobina sceptycyzmu zawsze się przyda, a i może być bodźcem
do głędbszego zastanoiwienia :)

Ja np. wciąż mam jeszcze wątpliwości co do generalnej zmiany atrybutów
binarek ale sam chciałbym jednak zobaczyć jak to będzie w praniu wyglądać,
a dzięki CVS cofnięcie zmian powinno być pryszczate więc łatwiej w tej
chwili mi zgasić własne wątpliwości w tym temacie :>