Do Wojtka - coda

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 7 Wrz 1998, 14:54:05 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> 1. Devel nie jest "moj" tylko "nasz" ;)
Hihihihi ! (przypomnial mi sie wlasnie dowcip o "naszych" kalesonach
;-)

> 2. Dawaaaaaaj ...
Ok, bedzie najpozniej jutro.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."