Poważna sprawa! - lokalizacja binarek w devel

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 7 Wrz 1998, 20:07:18 CEST

Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Ja jestem za w/w rozwiazaniem. Rationale:
> 1) Nie kazdy od razu uzywa kerb. i inet6
> 2) W przypadku powrzucania tego do zwyklych katalogow bedziemy
>    mieli totalny burdel zwiazany z $PATH, tzn. jednemu sie uruchomi
>    cos, innemu jeszcze cos innego itd.
A od czego /etc/profile?
Domyslnie bedzie porzadek np. /usr/kerberos/bin:/usr/inet6/bin:/usr/sbin
a jak ktor bedzie czesciej uzywac kerberosa to zmieni....
chyba ze zastosowac inny sposob: do softu kerberosowego dodac na
poczatku nazw plikow k (ktelnet, krlogin itp) tam gdzie jeszcze
tego nie ma a z kolei do softu z ipv6 dodac 6 na koncu...

--
|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |