Informacje potrzebne!

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 8 Wrz 1998, 11:25:05 CEST

On Tue, 8 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> Z tym bym dyskutował.  /home dla userów
Chodzi o to aby userzy nie byli wymieszani z smaba, httpd i ftp
ale mieli osobny podkatalog ...
Jakis czas temu chodzily mi po glowie mysli aby sambe ftp i httpd
umiescic w osobnym podkatalogu /export/{samba,httpd,ftp} mialem juz nawet
pakiety gotowe... ech... trzeba bylo przerabiac wszystko ;(

> /var/data lub coś takiego dla pakietów.

A tego to juz nie trybie...(byc moze dlatego, ze za wczesnie
dzisiaj wstalem) dla jakich pakietow ?

> Dlaczego nie /usr/kerberos/* ? lub jakoś tak. Nie mieszajmy local.

Wolalbym juz /usr/{bin,sbin,include,lib} poniewaz demony i oprogramowanie
klienckie moze byc zamiennikiem "klasycznych" bez uszczerbku na
uslugach...

> Tak. Ale te spoza pakietów. Wszystko co w pakietach ląduje w normalnym
> drzewku.

Hmm ... czyzbym musial calego enlightenmenta przerabiac + biblioteki do
niego + eTerm, eMusic, eSound, esdplay itp ..??

Zostawmy tez mozliwosc pakowania pakietow "mniejszej wagi" do /usr/local
odciazy to i tak juz "przetluszczony" /usr/{bin,sbin}.

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu