Informacje potrzebne!

Wto, 8 Wrz 1998, 21:26:33 CEST

On Tue, 8 Sep 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> A nie najlepiej /var/www dla www, /var/ftp dla ftp i /var/samba
> dla zgadnijcie czego?? Tak (mniej wiecej) jest w debianie i chyba
> ak jest najlepiej....
> W kazdym razie nie mieszac za nic userow z katalogami demonow!
> tak kulawo ma to rozwiazane tylko RH i nie powtarzajmy tego...

Można jedno z drugim ładnie połaczyc nie wchodząc do /var
Już to zresztą proponowałem .. katalogi użytkowników uzyskują katalog
bazowy /home/users i resta usług która musi mieć swoich uzytkowników z
katalogami roboczymi wpada do /home, czyli:

/home/ftp
/home/httpd
/home/samba
/home/lpd
/home/users
          i tu cała zgraja podkatalogów

Powyższe daje możliwość ładnego podpinania osobnych wolumenów i
jednocześnie łączy to że wszystkie mozliwe katalogi użutkowników są w
/home.

kloczek
PS. Ja chyba dzisiaj wysiadam z robótki .. jestem po wizycie u dentysty
(tylko odwierty) ale jeszcze mnie ćmi po znieczulaniu :>