Krótkie info

Śro, 9 Wrz 1998, 10:11:59 CEST

Od wczoraj jeszcze siedzę nad kilkoma błędami jakie mi się wkradły w
zasoby już spakowane. Wygląda na to że już to co najgorsze przeskoczyłem.
To przepakowywanie wszystkiego przynajmniej raz na tydzienie nie jest
głupim pomysłem (Wojtek też spróbuje podobnie robić z -devel a zapoewne
wyciągniesz z tego co masz trochę knotów).

W zasobach na zenzorze chwilowo katalogi RPMS i SRPMS przeniosły się do
*.old i w nowych RPMS i SRPMS jest już część świeżych zasobów.

Generalnie błędy jakie mnie wstrzymały nie dotknęły, że tak powiem binarek
i speców. Na dobrą sprawę potencjalnie mogły być tylko kłopoty z
uruchamianiem aplikacji GNOME.

W test wleciało kilka nowych pakietów: at, psutils i coś jeszcze..

W związku z pojawieniem się katalogów RPMS.old i SRPMS.old prosiłbym
ewentualnie o dodanie exclude w konfiguracjach mirrorów na te katalogi.
Trzymam to tylko tylko kontrolnie (do porównania) do momentu kiedy nie
przekompiluję całego stuffu.