Klopoty z a2ps i jade !

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Czw, 10 Wrz 1998, 11:31:25 CEST

On Wed, Sep 09, 1998 at 09:55:22PM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Wyczyscilem moj incoming na magellanie...
> Jednak sa problemy z wygenerowaniem jage -> posypal sie na c++ ;(
To mnie nie dziwi... Sam czasem mam z tym kłopoty. ;-( Nie potrafię
dociec skąd sie biorą... Generalnie w dokumentacji jest mowa tylko o GCC...
Tj. jestem na to chyba za leniwy... I za słabo anm te wszystkie c++
i biblioteki...
 A tak swoją drogą brakuje mi w RPMie (by
to było rzeczywiste ,,unattended builds''  jakiegoś sprawdzania środowiska
do kompilowania wykonywanego przy instalacji src.rpma (wiem, kłoczek się
tu wzburzy... ;-)

> a a2ps -> nie moge przebudowac z nie-roota ... pracuje intensywnie dalej i
> sprubuje cos z tym zrobic ...
Dlaczego? Jakieś konkrety? Nie wiem... co mogłem spiep...
Aż wziąłem i założyłem nowe konto i z niego skompilowałem...
Wrzucam wszystko (spec, src.rpm, robiony na glibc-2.07 i386.rpm)
do Ciebie na incomming...

acha... ten qpopper wymaga jeszcze pewnych poprawek
(są dziś opisane na pl.comp.os.mail.mta -- choć pod jądrem
2.1.116 ponoć jest już OK).
--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/