Klopoty z emacs'em pile!

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pią, 11 Wrz 1998, 09:46:54 CEST

On Fri, Sep 11, 1998 at 07:56:05AM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:

> No taki jaki zadecydujecie... bo ja nie mam zdania na ten temat - nie
> uzywam emacsa...
Jak tak patrzę, to większość znajomych używa XEmacsa...
Przy czym jest tak, że ten spec który krąży na contrib pozwalala na
,,dopełnienie'' FSF Emacsa XEmacsem... Więc mogą być oba.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/