Who is who?

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pią, 11 Wrz 1998, 14:43:52 CEST

On Fri, Sep 11, 1998 at 01:36:37PM +0200, Pawel Gajda wrote:
> 5) Ziemek Borowski - pakuje narzędzia tekstowe i pracuje (mam nadzieje)
> nad systemem dokumentacji dostępnej przez WWW
Jeszcze nie pracuje (nad dokumentacja by WWW).
moja lista pakietow na najblizszy okres (wraz z czesciowo zrobionymi):
sgml-common
sgml/iso-entitles
sgml/html40-dtd
sgml/html32-dtd
sgml/html32-dsssl
sgml/docbook-dtd
sgml/docbook-dsssl
sgml/linuxdoc-dtd
sgml/sgml-tools-convert-1.0.7 (przerobione sgml-tools)
sgml/inne-dtd ;-)
sgml/jade (i sp)
sgml/teitools
gnu-emacs
xemacs (z toba)
a2ps
qpopper i pam_smb... chetnie komus oddam. byly robione na moje
wewnetrzne potrzeby i wcale nie czuje sie w tej tematyce mocny
podobnie jest z psutils... ale on nie wymaga juz
chyba (poza kloczkowymi) uzupelnien...
Potem zamierzam sie zabraz za pakiety dokumentacyjne... (RFC, HowTo, books itp).

> 7) Qrczak - robisz coś, czy kibicujesz?
konwert!!! i console-tools... (przynajmniej ja tego pragne ;-)

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/